كولر گازي هايسنس

تاسيسات ساختماني ، سيستم هاي حرارتي برودتي

كولر گازي هايسنس

۱۰ بازديد

كمپاني هايسنس كه يكي از محبوب ترين برندهاي بازار محسوب مي شود با توجه به نياز بازار و سليقه مشتري سيستم هاي تهويه مطبوع را در ظرفيت هاي مختلف و با موقعيت نصب متفاوت، مناسب جهت استفاده در ساختمان هاي مسكوني، اداري و تجاري توليد و به بازار عرضه مي كند. استفاده از متريال و قطعات اصلي در ساخت اين تجهيزات سبب كاهش استهلاك و همچنين افزايش بازدهي محصولات اين شركت مي شود. يكي از پر فروش ترين محصولات اين كمپاني ، محصولات سرمايشي از جمله كولر گازي مي باشد.

كولر گازي هايسنس در 5 مدل اسپليت ديواري، اسپليت ايستاده، پرتابل، اسپليت كاستي و اسپليت كانالي از ظرفيت 9000 تا 90000 بي تي يو بر ساعت توليد و به بازارعرضه مي گردد.

اين سري از سيستم هاي تهويه مطبوع با قابليت عملكرد سرمايشي و گرمايشي مي توانند جايگزين مناسبي براي ساير سيستم هاي حرارتي و برودتي مورد نياز ساختمانها باشند. برند هايسنس به منظور كاهش مصرف انرژي و افزايش بازدهي دستگاه از تكنولوژي اينورتر در ساخت و طراحي اين سيستم ها بهره مي برد، و همچنين بدليل سطح كيفيت بسيار بالا توانسته اند در ليست پرفروش ترين برندهاي كولر گازي در بازار قرار گيرند.

كولر گازي ايستاده ، پرتابل، پنجره اي، ديواري و كاستي به مشتري اين امكان را مي دهد كه با توجه به نياز و موقعيت ساختمان يكي از مدل هاي ارائه شده را متناسب با نياز خريداري نمايد.

كولر گازي اسپليت هايسنس

كولر گازي اسپليت هايسنس مجهز به موتور كم مصرف و كم صدا مي باشد. فناوري موتور اينورتر در اسپيلت هايسنس موجب صرفه جويي در مصرف انرژي و افزايش توان سرمايشي دستگاه مي شود. از ديگر قابليت هاي مهم اين محصولات مي توان به فيلتر تصفيه هوا و پنل نمايشگر با كيفيت اشاره كرد.

كولر گازي پرتابل هايسنس

كولر گازي هايسنس پرتابل در ظرفيت 12000 بي تي يو در ساعت توليد و با نام تجاري HPH-12F عرضه شده است. كولر گازي هايسنس مدل پرتابل دو فصله و با قابليت گرمايش و سرمايش مي باشد.

كولر گازي ايستاده هايسنس

كولر گازي هايسنس ايستاده در 4 ظرفيت 36000 ، 48000، 60000 ، 90000 ساخته و با نام تجاري HFH-36,48,60,90FM عرضه ميشوند.

اسپليت هايسنس ايستاده با توان گرمايش و سرمايش مناسب براي كاركرد در تمامي فصول سال بوده.

شركت هايسنس در توليد كولرهاي گازي و اسپليت‌هاي خود از انواع كمپرسورهاي روتاري و كمپرسورهاي داراي كيت اينورتر استفاده مي كند.

كمپرسور روتاري ، رايج ترين نوع كمپرسور در كولرهاي گازي است و اسپليت‌هايي كه كمپرسور آنها داراي كيت اينورتر مي باشند، مصرف برق و انرژي كمتري دارند و به عنوان كولر اسپليت‌هاي كم مصرف شناخته مي شوند.

همچنين گاز مبرّد استفاده شده در انواع كولر گازي و اسپليت هايسنس معمولا از دو نوع R22 و R410a مي باشد.

در ادامه مي توانيد براي مشاهده اطلاعات فني انواع مدل هاي كولر گازي و اسپليت هايسنس و همچنين قيمت كولر گازي هايسنس به وبسايت بامين تهويه مراجعه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.