آيا دستگاه تصفيه هوا مي تواند به شما كمك كند راحت تر نفس بكشيد؟

تاسيسات ساختماني ، سيستم هاي حرارتي برودتي

آيا دستگاه تصفيه هوا مي تواند به شما كمك كند راحت تر نفس بكشيد؟

۶ بازديد

هواي پاك نه تنها مهم است بلكه براي همه ما نيز ضروري است. با اين حال ، برخي ممكن است بگويند هواي پاك اين روزها به دليل تخريب مداوم و آلودگي هوا امكان پذير نيست. پاك ترين محيط ، اتاق هاي منزل شما هوا هنوز هم مي تواند پر از ذرات و كثيف هاي نامرئي و گاها قابل مشاهده باشد كه مي تواند براي سلامتي شما مضر باشد يا حتي مسائل بهداشتي موجود را تشديد كند. اين يكي از دلايلي است كه دستگاه تصفيه هوا بسيار عالي است - زيرا غلظت آلاينده ها را كاهش مي دهد.

 

دستگاه تصفيه هوا

 

دستگاه تصفيه هوا وسايلي هستند كه به دفع آلاينده هاي هوا كمك مي كنند. آنها به ويژه براي افرادي كه از آسم يا آلرژي رنج مي برند مفيد هستند و براي خلاص شدن از دود دست دوم نيز از اين رو استفاده مي شوند ، در صورت وجود افراد سيگاري در خانه به دستگاه تصفيه هوا نياز است. از دستگاه تصفيه هوا مي توان در محيط هاي تجاري و مسكوني استفاده كرد.

دستگاه تصفيه هوا داراي فيلترهاي HEPA است كه به تميز كردن و تصفيه هواي گردش يافته كمك مي كند. HEPA مخفف هوا با ذرات با راندمان بالا است و نوعي فيلتر هوا است كه هوا را با به دام انداختن ذرات و ذرات كوچك كه يك خلاء را تنها در هوا مي چرخاند ، تصفيه مي كند.

براساس گزارشي كه از آزمايشات متخصصان ConsumerSearch گرفته شده است ، فيلتر HEPA حدود 99.9٪ ذرات گرد و غبار و ناخالصي هاي موجود در هوا از جمله گرده ، قالب ، اسپور ، شوره هاي حيوان خانگي و / يا كنه هاي گرد و غبار را از بين مي برد.

دستگاه تصفيه هوا مي تواند به شما كمك كند راحت تر نفس بكشيد.

علاوه بر عادت به سيگار كشيدن يا بستگان سيگاري ، بسياري از ما ممكن است خانه هاي خود را با حيوانات خانگي به اشتراك بگذاريم ، كه باعث ايجاد ادرار ، بو و مو شوره حيوان خانگي مي شود. اين مي تواند براي اعضاي خانواده كه آلرژي دارند و در اكثر اوقات ، جاروبرقي باعث حذف همه آلاينده هاي موجود در هوا نمي شود ، بسيار ناراحت كننده باشد.

اگر از آسم ، آلرژي يا هر بيماري تنفسي ديگري كه مي تواند توسط ذرات موجود در هوا بدتر شود رنج مي بريد ، يك دستگاه تصفيه هوا ممكن است به شما تسكين دهد. دستگاه تصفيه هوا به ويژه در خانه ها بسيار مهم است زيرا به سرعت و بي سر و صدا آلرژن ها و ذرات ديگر را پاك مي كند ، بوي ، گرده ، دود ، گرد و غبار ، شوره حيوان خانگي و تقريباً ساير آلاينده هاي موجود در هوا را به طور موثري از بين مي برد. بدون دستگاه تصفيه هوا ، خانه شما مي تواند گرد و غبار و ميكروب زيادي جمع كند ، كه مي تواند منجر به مشكلات سلامتي شود.

جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده قيمت دستگاه تصفيه هوا به سايت بامين تهويه مراجعه فرماييد روي لينك زير كليك كنيد.

http://www.bamintahvie.com/category/purifire/air-purifier

منبع : بامين تهويه

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.